callearvak

Alla inlägg under november 2012

Av Embla Flink - 27 november 2012 18:11

sry öfr dålig bloggning men i lördagas var jag och min lilla Calle på årets sista tävling det slutade med en dubell nolla i LB<3 och en 19 plats av 43 st och vill påpeka att det var hans 3 LB <3 grymma ponny.

arvak och syrran vägrade ut sig men han haltade lite idag så det blir vila för han nu :(


nej nu ska jag göra matte läxan så jag kommer ihåg den !

 

mitt allt !

   


Av Embla Flink - 21 november 2012 18:08

hej!

kom nyss hem har varit i Skolan på utvecklingsamtal  asså vilken skola har utveklingsamtal 5 på kvällen???

Har varit en rättså lungn dag ialla fall.

hann inte rida idag pga Utvecklingsamtalet för efter skolan åkte jag direkt till mammas jobb där dom bjöd på KAKOR!   LYCLIG <3 i helgen så åker jag och min fina Calle till sista tävlingen i år! CHRISTMAS SHOW i heby. vi tävler första klassen som är en LB dom andra klasserna är nog lite svåra för honnom än!


men nu ska jag äta lite mat men bjuder på denna bil i allafall!

 

fina lilla Arvak   


 

Av Embla Flink - 20 november 2012 11:41

CALLE <3 (säbys Camaro)

min alroud ponny som inte gillar dressyr. maxad C-ponny!

         


Arvak!

Det är min och min syrras ponny som jag har ridit in! han är grym i dressyr!

mellan stor b-ponny!

         


Ozzy 

ponnyn jag lärde mig rida på men hon har en skada så hon rids bara lätt nu.

liten B-ponny. gamla bilder.

         


 

Av Embla Flink - 20 november 2012 08:41

Jag är tillbaka!

just nu ligger jag på soffan och kollar på disney chanel mest bara för att jag inte orkar göra något just nu för jag har feber. men jag ligger här med en kopp te min telefon datorn och Ipaden. blotta tanken på att sitta i skolan på matten får mig ännu mer illamående.  lite bilder till min kära kanske?

    mitt skolfotto....   calles första placering<

  arvak!

  mine<3


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards